Veelgestelde vragen

Op de website van CNV Extra vind je de beste deals voor Erop Uit, Home, Mobiliteit, Culinair, Sport en Fashion & Lifestyle. Dit voordeel loopt op tot wel 70%. Deze deals zijn enkel toegankelijk voor leden van CNV.

Registreer je eenmalig met je CNV-lidmaatschapsnummer en vul de rest van je gegevens aan. Daarna kun je makkelijk inloggen met de combinatie van je e-mailadres en wachtwoord dat je hebt aangemaakt bij registratie.

Als lid van CNV Connectief kun je onbeperkt gebruik maken van de voordelen van CNV Extra.

Je kunt in totaal acht kaarten per order of arrangement bestellen.

Je kunt de bestelling betalen met iDEAL of met creditcard (VISA en MasterCard).

Nadat je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je binnen 15 minuten een betalingsbevestiging.

In sommige gevallen moet je het e-ticket uitgeprint meenemen en geldt dit direct als entreebewijs. Dit is echter niet altijd zo. Lees daarom altijd goed de instructies die in de bevestigingsmail of op het e-ticket staan.

Helaas is het niet mogelijk om aangekochte e-tickets te wijzigen of retourneren.

Heb je e-vouchers besteld en deze na een kwartier nog niet ontvangen? Check dan eerst even je SPAM box (ongewenste e-mail). Producten worden mits op voorraad binnen 3-5 werkdagen afgeleverd.

Heb je een verkeerd product besteld of is het product niet naar wens? Heb je een pakbon ontvangen per email? Neem contact op met het e-mailadres op de pakbon. Mocht je geen pakbon ontvangen hebben, stuur dan binnen 14 dagen een e-mail naar promotions@touchincentive.com. We vertellen je dan binnen 3-5 werkdagen precies hoe je je bestelling kunt terugsturen. Wij nemen alleen ongebruikte artikelen in de originele verpakking retour. Als we het product terug hebben gekregen, krijg je van ons het aankoopbedrag zo snel mogelijk teruggestort, meestal binnen twee weken. Helaas vergoeden we de verzendkosten voor het terugsturen niet.

Heb je een pakbon ontvangen per e-mail? Neem contact op met het e-mailadres op de pakbon. Mocht je geen pakbon ontvangen hebben , stuur dan binnen 14 dagen een e-mail naar promotions@touchincentive.com. Voeg ook je betaalbewijs en wat foto’s toe van het kapotte product. Je hoort vervolgens van ons binnen 3-5 werkdagen hoe we dit gaan oplossen.

Staat je vraag hier niet tussen? Neem dan contact met ons op